tisdag 10 november 2009

Ryggen paj och neråt i vikt!

Ligger på rygg i sängen sen i fredags kväll, ryggen gjorde sina vanliga krumbukter. Orsak är förmodligen husets kyla, den klarar bara inte av att det är kallt. (vi dränerar)
Jag var en duktig flicka och la mig genast ner och där ligger jag än. Har bunkrat med citodon och vatten, dator och telefoner - vill inte ha JanuariKatastrofen igen. För er som inte känner mig så blev jag alltså kvar i sängen i över 6 timmar utan att ens kunna ta en morgonpiss. Utan telefon.
Jaja, nu ligger jag här och glor på film, inget händer. Jag tappade naturligtvis matlusten, inte fan blir man hungrig av att glo på taket hela dagarna.
Äter på sin höjd - med lite saltlakrits för synd-om-faktorn är hög ska jag säga - 500 kalorier om dan. Om ens det.
Vägde mig nu och jag har tappat 2,6 kg sen officiella mätningen!
Inte nog med det, det är mer eftersom jag vägde mig på fredagen innan lite snabbt på kvällen och då var det hela 4kg mer! (PMS jävlen.)
Så nu är jag alltså förbi den vikt som var lägst med pulvret.
Trodde aldrig den skulle komma.

Jag mår bara fint, jag är nog tuffare än somliga tror!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar