torsdag 19 november 2009

Stabilt som fan

I morse vägde jag mig och hade då gått upp lite, inte alls konstigt mtp att jag inte åt mer än en normalstor fågel gör sist.
0,5kg exakt, inte så pjåkigt. Det betyder att jag eg har gått ner lite till.

Jag äter ingen frukost nu, har inte haft matlust förrens framåt ett eller så. Igår åt jag första gången vid två tom. Middagen blir därför väldigt liten, är inte såvärst sugen eg att äta då men tycker det är viktigare att jag sitter med och äter för familjens skull. Äter jag lite då blir jag inte så hungrig innan läggdags heller.

Jeansen som suttit som ett korvskinn förut måste hissas upp numera. Det verkar som att häcken inte täcker halva europa längre, bara skuggar norra delen. Magen är absolut mindre. Någon gång i framtiden ska jag lägga in lite före-efterbilder, men inte nu. Det är fortfarande för skämsigt för mig.

Bye!
/Catta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar