fredag 2 oktober 2009

Fredagsfin!

Efter lite shopping igår (Zizzi, var annars?) tog jag på mig mina nya kläder och känner mig såååå fin. Dessutom fick jag hoppa två tröjor på affären eftersom de var på tok för lösa i tutthöjd. Allt annat (läs BHn) sitter som en smäck så jag vet inte vad det är som är borta. Valkarna och armfladder kanske? Men magen har inte riktigt lugnat ner sig efter den otroligt psykiskt påfrestande tiden som varit. Det tar nog några dagar till är jag rädd.
Jag mår bra, det var bara några otroligt tunga beslut jag blev tvungen att ta, beslut som kommer påverka andra för lång tid och sånt tar hårt på en "empat" som mig.

Frulletips till den som vill ha; häromdagen kokade jag ägg och åt rakt upp och ner med citronmajjo. Fyyy fan va gott det är med citronmajjo! *smack smack* Det måste vara det bästa med det här, att man kan ta hejdlösa mängder av det som gott - tills man är mätt förstås.
Vi åt lunch ute jag och karln, jag åt massor av kött och bambuskott (sorterade ut köttet...) och kyckling till deras väldigt fettiga sås. GÖTT!

Idag blir det vardagsmotion. Ska hysteriskt springa runt på 8573 affärer med snorhyvlarna, det är VinterkläderDags.

Men bäst av allt: det är ÄNTLIGEN FREDAG! Jag är (nästan) bara klädd i lila, dagen till ära. Du som vet hur viktigt det är, säg det högt! *flin*

Vi ses på Mecka!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar