söndag 4 oktober 2009

Vägningsdag igen

Jaha, då är det dags att redovisa vad som hänt i veckan.

Inget har hänt i veckan.

Såja. Nu har jag redovisat vad som hänt i veckan.

Idag har vi väder. Det har vi inte haft på många dagar. Solen har lyst och lyst och lyst. Sen för nån dag sen kom det väder och nu är det blött.

Vi är åter vid pms och magen känns stenhård, är fortfarande lite orolig över det som hänt. Midjemåttet har gått ner 3cm, bara det är en fingevisning över hur jag mår.
Tyvärr gör Vädret att kroppen värker. Är supersvullen i lederna - ser ut som att jag vrickat höger fot. Alvedon går i samma takt som äggen. *swoisch*

Ska vi göra en jämförande studie i PMS kan jag tycka att det är mindre och kortare. Karln tyckte inte riktigt samma. Förut var jag arg i 2-3 dagar, nu blev det en explosion i telefon. (över att internet inte fungerade, en katastrof i tsunami-klassen)

Kalasdag idag, vi får se hur många synder gubben skopar in i munnen.

Häjj!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar