lördag 31 oktober 2009

Rejält fusk...

Jaha, då är det ett faktum.
Första Fusket är klappart och klart, jag har vräkt i mig av något.
Jag vill först bara säga att "there ain't no substitute".
Choklad finns i LCHF-variant, sötslisket ersätts enkelt med ett äpple eftersom man inte är sugen över huvud taget.
Men vad gör man med saltlakritssuget?
Jag stog ut i två veckor, sen gav jag upp. Insåg att jag inte skulle kunna fortsätta utan att tokfrossa i SL så gommen beseglade sitt öde. Åkte helt sonika till bästa affären' i stada' och köpte på mig en knytnäve löjligt salta lakritsar.
Sen molåt jag tills jag blev less. Bedömde mängden perfekt, hade två stycken kvar idag.

Jag har inga ursäkter, är en SL-tjej. Ibland är det bara för mycket, man behöver äta lite SL då och då.
Det får absolut inte vara båtar eller något annat mjäkigt, det ska vara så man hostar och svimmar av styrkan. Favoriten är kuddarna från åttitalet, de där som frätte sönder gommen på 3-4 stycken. Åt man 5 var man toast i flera dagar.

Ain't no substitute.

Säger bara det.
Har du något som ens kommer i närheten, kläm ur dig nu (or forever hold your breath).
Men jag är lyckligt som en tornado på en campingplats, gommen är dödens fält och jag känner mig djupt tillfredsställd.

OT: det är något skumt med vikttabellen, ska fixa skumset.

Tja!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar