söndag 23 augusti 2009

Dag 7

Gick direkt in till vågen i morse, behövde en kick. Har bestämt mig att väga mig på söndag morgon i fortsättningen. Möjligtvis onsdagar med, om jag behöver lite boost.
Det var bra att jag gjorde det. Jag hade gått ner lite till, totalt 4,3kg den här veckan.

Det är vad jag kallar en bra start!

Nu känns det bättre, det var riktigt muggigt igår.
Solen skiner, det brukar vara bättre då, lederna värker inte ett smack och jag känner mig inte ens svullen.

Sen undrar jag över ketonfasen, jag lär vara inne i den nu men jag luktar inte aceton. Bara kakabajs ur munnen. Vi ska köpa ketonsticks på apoteket. Sen lurar jag på om det verkligen är bra att lukta aceton, då förbränner man muskler... *hmmm*

Det går bättre nu. Tänk vad lite väder kan göra.

Tja!
/Catta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar