måndag 17 augusti 2009

Hungrig? Jag? Nääää...

Fy fan va hungrig jag är!
Jag trycker i mig vatten, tuggummi och saft för att dämpa hungersvrålet som fyller hela min kropp.
Jag kan knappt tänka ordentligt.

Ja, dagens tester:
Choklad: bra
Porjo-potatis: helt OK
Hallon: nja. Den måste vara iskall för att fungera.

Jag ska skicka efter sparris på nätet och även kaffe måste testas. Hallon kommer jag inte köpa igen. Skulle vara som läskdrink i värmen då.

Men middagen var en katastrof. Nästa gång ska jag ta en prommis när grabbarna äter, dofterna höll på att ta kål på mig! Var där och slickade lite...

Hallåba!
/Catta

1 kommentar:

  1. Hej, jag tänkte sätta igång idag eller i morgon. Jag skall åka och handla preparat. Jag gick på xtravaganza kur för ett par år sen, det gick mycket bra. Jag gillade skarpt deras grönsakssoppa. Jag gick ned 10 kg på en månad. Jag var superpigg under den tiden och längtar tillbaka till den. Jag tyckte dock att det var för dyrt, pulvret gick på 100 kr per dag och så skulle man gå kursen, det kostade skjortan. Jag hittade din blogg och fann att du har ungefär samma övervikt som jag. Jag är pensionär, jag har haft restaurang och mat är ett stort intresse för mig som dessvärre satt sig på rumpan och är alldeles för tung att bära. Knäna och benen värker. Det är skit,,,Nu skall jag sätta igång,, skall åka till Apoteket och handla

    Vi kan höras om du vill

    Majdor

    SvaraRadera