torsdag 20 augusti 2009

Vanilj...

...är inhandlat och testat. Efter min DSs kommentar om hur äckligt det är var jag tveksam, han hade rätt om hallonsmaken. Men det var inte alls äckligt, det var som att äta lös flan och det har varit en favorit i många år!
Men helt klart är det bättre att äta den kall, precis som med hallon. Då kan det nog bli lite milkshakevarning på den.

Har varit lite halvseg i kolan idag, har noterat att jag rätt vad det är inte varit "med" på några minuter.

Jag längtar till det går över. Hittade ett inlägg på nätet där en tjej gått ner 50 kg med modifasts. Hon gick övervakad via Sahlgrenska och hade gjort det på 5 månader.
Happ.
En sak är klar, till vc går jag inte. Även om drD var bra så var inte alla syrror det. Jag verkligen hatar moraltanter! "Det är bara att..."-tugget gör mig såååå förbannad!
Det är bara att bita i det sura äpplet och inse att julen lär bli pulvrig i år. Utomlands? Låter lockande.

Leverpastej!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar