måndag 17 augusti 2009

Första Modifasten intagen!

Jaha, då har man klunkat i sig den första i en låååång rad Modifast-måltider.
Idag var det choklad. Den var utmärkt god, faktiskt den godaste choklad jag någonsin druckit! Jag är stum. Trodde den skulle vara sketaäcklig... *flin*
Jag värmde den för att jag föredrar varm choklad. Den är godare än Oboy, krämigare och mer grädd-lik.
Till frukost ingår alltid många koppar kaffe, jag skulle inte kunna öppna ögonen om jag inte drog i mig några koppar innan dagens "arbete" drar igång. Har frågat en Kamrat hur det påverkar, tänker inte sluta med kaffe men vill veta ev påverkan.

Planen är att jag ska äta detta i 3 månader eller så, vi får se hur bra det går och hur jag mår. Har frågat mina Kamrater som gjort xtravagazas kurs (ett liknande preparat men avsevärt dyrare) hur det går och hur man mår.

Jag äter eg bra mat nu, anledningen till min fetma (ja, det är fetma, inte tjock, inte rund, inte överviktigt) är två. Jag har en ganska shitty barndom och jag fick fri tillgång till fet mat och öl under några år.
Så, nu har vi avklarat det. Inget mer att diskutera.
Nu ska skiten bort.
Har testat att äta Reductil under ett år och gick ner iallafall 20 kg. Men de slutade verka och då gick jag upp igen.
Jag måste få bort mer innan jag tappar sugen! Jag orkar hålla ut vadsomhelst 3 månader, sen börjar jag bli less.

Har iallafall gjort en tripp till apoteket och köpt tre sorter för 359 bagis. De kostar 139/st så jag sparade 60 spänn. På nätet kan man köpa deras produkter för 104 spänn, det blir det om jag orkar med det låga kaloriintaget.

Ja, nu får vi se hur det går.
Ska väga in mig, tänker inte skriva vad jag väger, bara hur mycket jag går ner. Eller upp.

Salut!
/Catta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar