tisdag 1 september 2009

Börjat jobba

Har släpat med mig pulvret på jobbet och ätit lite i smyg för att inte behöva svara på barnens raka och ärliga med otroligt nyfikna frågor.
Hade ingen hunger på maten, även om den luktade gott.

Problemet är väl att jag sen igår bestämt mig för att gå över till LCHF direkt när pulvret är slut. Jag drömmer dagdrömmar om feta såser och blodiga biffar! Har inget sug efter potatis och pasta, även om jag tycker väldigt mycket om det så är det inte sånt jag suktar efter.
Det är köttet.
En stor jäkla blodig oxfilé ska jag äta, med en rejäl klick hemmagjort bea. Det blir första måltiden efter pulvret.
Modifast har för mycket kolhydrater i sig, tror inte jag kommer hamna i ketos hur jag än gör. Varje påse har mer (30g) än vad man max ska äta för att bränna fett (20g) så på en dag äter jag 120g kolhydrater. Inte bra. Men det finns de som går in i ketos iallafall, jag var ju där förra veckan.
Ska testa på stickorna, kommer jag aldrig i ketosen säljer jag alla föpackningar och går över till LCHF direkt.

Ja, nu ska jag läsa på lite till på kostdoktorn.
Häjj!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar