torsdag 10 september 2009

Inställningen ändrad - fritt fram med kommentarer!

Nu har jag ändrat så vemsomhelst kan skriva kommentarer. Inte undra på att ingen ville skriva något, förutom fuldrutt då!

Vad har jag lärt mig idag då?
Igår lärde jag mig att man inte kan kladda i cocosfett i såser, isf efter att den är klar.
Sen har jag lärt mig att jag måste äta tre gånger om dagen, jag blir disträ och hungrig på em annars. Inte vänta till 10 med frullen alltså.

Det var väl allt, det har varit en jäktig dag.
/C

3 kommentarer:

  1. Jag e ju en modig kille.... ;-)

    Vägning på söndag eller? Ska bli spännande...

    SvaraRadera
  2. Äntligen :-) //Hungrigocharg

    SvaraRadera
  3. Mer fett åt folket, eller hur "hungrig"?

    Jap, söndag är Dagen V. Men jag väger mig lite då och då, har som sagt PMS och förväntar mig minst 2kg uppåt, allt under det är en seger!

    SvaraRadera