torsdag 3 september 2009

Vikten går neråt igen!

Efter en dag och en kväll med LCHF är jag åter på väg neråt.
Ikväll ska jag kolla på ketonstickorna - jag är bergis i ketonfasen.
*flin*

Jag är dessutom mätt, glad, ohungrig och smalare.
Kan inte bli bättre!

Frukost: 5 ägg och några deciliter grädde = omelett. Stektes i en stor klick smör. Barnen åt upp en tredjedel. Dricker nu kaffe med en rejäääl klunk grädde. Tar lika mycket grädde som jag brukar ta mjölk. Men jag är fettskrämd så nog känns det konstigt.
Jag kommer försöka få dem att äta LCHF med, the gamer äter redan men nr 1 är en riktig pot-kille. Han är dessutom den av dem som har svårast att låta bli godis och har betydligt mer underhudsfett. The gamer har som sagt inte ett gram. Båda är som pinnar men nog ser man att nr 1 har en tendes att lägga på sig.

Även det ett "bevis" för LCHF.

The gamer kom förresten nu och ville ha "en ti pannkaka", han älskar sånt här! Han gillar inte när det blir för sött heller. Bevisen hopar sig!
Nu äter även P LCHF, vi får se om hans sweettooth försvinner.

Nu ska jag åka till jobbet, matlådan är en fläskkarre och fetaste såsen man någonsin sett.

Tja!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar