tisdag 8 september 2009

Ketonfasen har anlänt!

Jag vet inte när jag började, men igår klagade P över att det smakade konstigt i munnen så vi testade på ketonstickorna.

Jag är i ketonfasen!

Det var på tiden! Då ska jag bara dra ner lite mer på antalet mattillfällen, så borde jag rasa som fasan. Är ganska sjuk nu, vet inte hur mycket jag vågar dra ner, ska ju bli frisk också. Dessutom har jag PMS så det kanske är bäst att vänta till mensen dragit förbi. Jag brukar gå upp 3kg varje mens. Nu ligger jag still. Såååå, vem vet?

Nä, jag väntar med att dra ner tills jag ser verklighetens obarmhärtiga ljus.
Häjj!
/C

2 kommentarer:

  1. Du ska inte "dra ner" nånting....fortsätta äta minimalt med kolhydrater, ät när du är hungrig, tills du är mätt...

    Nu när du är förkyld är det viktigare än nånsin att lyssna på kroppen, och att ge den bra näring.

    BTW, du hade läst om min blogg i nån tidning skrev du, vilken tidning då?

    SvaraRadera
  2. Åkej, jag gör som du säger. Det låter mycket godare hursomhelst.:-D
    Men det jag tänkte på var att jag inte är hungrig vid alla mål, jag ska bara sluta äta "baraföratt" och äta när jag är hungrig istället.

    SvaraRadera