fredag 11 maj 2012

Dag 11

Måste först berätta vad kväll nummer tio var.
Hemsk.
Fruktansvärd.
Jag var så otroligt hungrig på MAT, jag tom grät en skvätt. Gubben gjorde sitt bästa för att hålla matoset borta, han har varit fantastiskt stödjande hela tiden. Han lyckades övertala mig från att inte äta igår, men vi kom överrens om när jag ska äta första gången. Hemligt för er, men viktigt för oss. Mådde skit, magen knorrade som fan hela kvällen tills jag somnade.
Varför då? Jo, jag valde igår att ta bort 200 kalorier till, för att hamna på 650 eller så istället för 860 som jag ätit alla andra dagar. Tog ju en ready to drink till lunch (naturdiet) och nutriletts soppa till mellanmål.
Big mistake. Huge.
Kommer inte hända igen. Byta ut ett mål, fine. Men två blev för mycket för lite.

Idag är det fredag och jag har gjort varma mackor till the gamer. Kände inte ens lust att ta en ostskiva, trots att jag lovat mig själv att jag får göra det om suget blir för stort. Ostskivor eller en liten tomat är min go-to om jag får sånt där vansinnessug. En gång har det hänt, då blev det 3 små ostskivor. Känns mycket bättre idag, jag får bara hoppas att gårdagen var en engångsföreteelse.

Hemsk, jag säger bara det. Hemsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar