söndag 6 maj 2012

Dag 6

Igår natt somnade jag först 2 eller så, satt uppe klarvaken och läste. Hjärtat hade kalas och huvudet var med i cucharacha-tåget. Kan vara att jag är inne i förbränningsfasen kanske? *hoppas*
Är inte speciellt hungrig nu iallafall, huvudvärken är borta och jag är bara trött och yr. Var ut en sväng i trädgården och fotade och trotsade den kalla vinden tills ryggen tyckte att vi fått nog.
Ingen motion än alltså. Men jag är inte orolig för det, har ju massor att ta av.

Känner mig liksom darrig fast inte hungerdarrig utan sockerrush-darrig. Det vet jag inte om det är bra eller dåligt faktiskt.

Jag har dessutom fått göra nummer två! Det gjorde mig glad. När det inte händer är det liksom det enda man tänker på.
Det enda jag kunde tänka på efteråt var Shakespeare. "Much ado about nothing".

En grej till jag noterat är att läpparna har varit konstiga. Svullna. Med en liten kant på som om man badat i saltvatten eller ätit sillunch. Var otroligt törstig med, drack säkert 4 liter vätska igår.

Seriöst, det kanske inte är nåt jätteproblem, men jag känner mig som att jag har en läppförstoring - ni vet anka-modellen. *urs*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar