torsdag 24 maj 2012

Dag 24

Är jättehungrig idag. Åt lunchen mycket tidigare än jag behövt förut, men är hungrig som en gnu nu ändå. Har inte järnkoll på vad det kan vara, har bara en kvalificerad gissning.
Häromdagen åt jag riktig mat, färsbiffar med fetaost och en sallad. Det var första gången jag åt en hel portion sen 1a maj. Dagen efter åt jag en liten sallad med tonfisk, var sjukt hungrig då med. Sen har det fortsatt så, jag har tagit lite sallad på kvällen för att jag har haft behov av att tugga.

Men det hjälper ingenting nu, jag är så jädra hungrig! Funderar på att äta lite sallad så jag får bort hungern, det är just inga kalorier men det ger magen nåt att göra. Magen mullrar och jag har svårt att fokusera. Huvudvärk.
Har bergis gått ur ketosen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar