tisdag 22 maj 2012

Dag 22

Jag har nu ätit på kvällen några gånger, mest bara sallad med vinägrett. Igår tog jag tonfisk i för att boosta lite på proteinsidan. Om jag inte får tugga åtminstone en gång per dag så blir jag nervös på kvällen. Bar:arna är slut, men idag åkte jag iväg och köpte fler. De kostade 29 spänn för 2 på Willys. Jag älskar Willys. Billigt är alltid gott! (gratis är godare)

Magen är svullen, men det ska ordna till sig om nån dag. Känns lite knäppt att den är lika stor som när jag började, men vikten är mindre. Det kunde jag känna i duchen i morse, röven var definitivt mindre söderöver. *glad*

Sen köpte jag saltgurka eftersom de tipsade om det på easy diet-sidan. Det rekommenderas! Salt så in i bomben, och med ett delikat krispigt tuggmotstånd. Tugg-suget försvann direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar