lördag 12 maj 2012

Dag 12 - en ätardag

Jag mådde toppen hela dagen, var och handlade lite och satte lite blommor och rörde på mig.
Blev totalt slut.
Hittade en soppa på hälsokosten som smakar thai, den är rätt dyr men jag tänkte att det skulle vara roligt med omväxling på tex fredag kväll eller nåt. Köpte sparrissmaken på modifast med, den är inte lika god som pot.purjon men som omväxling duger den fint. Den är godare än kycklingsoppan från nutrilett iallafall.

Sen kom den då, middagen. Åt rätt mycket fläskkarré, samt isbergssallad och kanske en tomat. Hade vinägrett på och allt. Huuuuur gott som helst! Hade bara ätit två soppor idag så jag hade över 400 kalorier att röra mig med och det tror jag gick rätt bra. Är fortfarande mätt.
Så gott. SÅ gott.

Jag längtar inte ens till nästa lördag.

*nöjd*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar